星期二, 6月 19, 2007

 

久違的行山

難得今日公眾假期,同教會朋友去左行港島徑一,二段
呢段路己經係我第二次行,上次好似仲讀緊書,個時我記得係同我細佬一齊行,行行下,意猶未盡,仲行埋第三段tim。
臨出發之前先黎個burger king,個雙層芝士漢堡勁好食,好味過m記m倍,亦都好味過mos burger,味道僅次triple o既mushroom burger,塊漢堡有肉味,正,薯條外脆內軟,又係好過m記,再加上超大杯既汽水,食完好滿足呀
食飽飽我地就開始今日既路程,條路既起點俾上一次行既時候易找,很快我地便踏上征途。今日天色晴朗,係hk少見的,我地影左好多維多利亞港既相,good。跟住我地行到一條分叉路,憑我n年前的記憶,是得一條路係啱,but我forget左係上路定下路。結果,我地選擇了下路,我地一路行一路行只見落山路不絕,我地行得非常輕快,其實係我地有d人行得大步左,未有顧及其他人,起度同佢地say聲sorry先,不過可能我真係習慣左呢個步速,所以一d都唔覺得快同急。我地沿住條晨運俓行,行經龍虎山郊野公園,我稍為佔先機去左睇地圖,雖則覺得有點不對勁,但係都没有為意及出聲。最後,我地行到晨運徑既終點,我地係呢個時候,根據我們3個人既經驗,肯定行錯路。
冇辦法之下,唯有原路節返,但係之前有幾風流,宜家就有幾"xx",一路上斜上斜上斜,真係有d攞命。haha,carol,對不起呀,第一次同你行,就攪成咁。我地仲沿途唱詩歌分省注意力,原來我好多歌都係記得其中一part,唔記得其他。最後,用左around 30min時間我地上返條分岔路口
今次,我地肯定冇記錯la,行到2點幾,累樍左數小時的汗水(包括行錯左路既時間),太陽伯伯既攻擊,我地大家都已經面紅耳熱,開始筋疲力盡。最後,經過carol明智既決定,我地選擇左係置富離開instead of aberdeen呢。
之後去左大快活食好味下午茶,仲俾d冷氣吹到我頭痛欲裂d

期待下次行山的時間

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?