星期四, 7月 19, 2007

 

又黎偶遇

今日俾老細D野攪到好"HING",遲左好多先食飯

食完飯就俾我撞到我N年冇見既同學,阿偉
D FD又話佢肥左好多既,除左佢個啤酒肚同個人係脹左D外,同"佬"左,其他都冇咩點變,至少係街到,我都仲認到佢,HAHA。不過因為佢冇我想像中既肥,我仲有D失望TIM
佢係一個我好佩服既人,因為佢把口真係好得。記得個時同班,我地上TUTO(TUTORIAL)係到一齊傾緊計,個阿SIR突然問佢野,佢竟然可以答得頭頭是道,明明我地個個傾緊計,冇可能知道阿SIR講乜問乜,佢咁都答到,我真係一個字[服],佢唔做SALES,保險,經紀實在浪費左佢。
佢近排轉左做基金,以前做外匯,之前聽D FD講佢己經做得好掂,我都信佢做得好掂,因為佢真係啱做呢行,同埋佢之前讀書個時已經開始舖佢既NETWORK,再睇佢張咭片,就知真係冇收錯風LA,希望佢繼續更上一層樓LA

之後放工又撞到FANNY LAM,不過呢舖我冇HI佢呀,HAHA

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?