星期一, 7月 09, 2007

 

再睇醫生+失聲日day1

自從上個禮拜二睇完醫生,食埋三日藥後,冇錯係冇再發冷,冇再發燒,冇留nose water,但係仍然係狂咳
宜家係變左痰咳個隻,一咳就起碼咳5-6聲,但係又咳唔到d痰出黎,好痛苦,有時咳到連眼淚水都流埋出黎,救命呀

把聲又超級沙啞,原本唸住上禮拜五晚睇馬會,點知放工去到已經冇位,我又太多年冇睇過(上次睇係中學時代,起碼8-10年前),馬會電腦化後已經冇左我既record,所以我打電話book唔到,天呀,我好想飲佢d馬尿咳藥水,因為d馬尿雖然難飲,但係真係好得呀

今日起身又黎多鑊講唔到野,冇計,再去睇醫生,不過今次我轉左醫生,因為之前個醫生d藥水唔得。個醫生話我喉嚨仲有d紅腫,話之前喉嚨發炎未好番晒,我好辛苦咁出到最後既聲,係講講下會冇左把聲個隻,超級難聽,個醫生都要問我係咪想講xxxyyyzzz,佢話我個聲帶係冇藥食,呢幾日要講少d野,飲多d暖水,等條聲帶自己慢慢recover先得,佢知道我返工要講好多野,就即刻俾左2日病假我,good,不過我冇放到呢2日病假,因為真係太多野要做,同埋跟住我已經想出聲都出唔到

要用氣講野,又講唔到電話,d電話要找人幫我take message,然後麻煩其他人幫我覆,poor。

今次我食既藥有
1)dexohexine tab-止咳,化痰
2)lysozyme 60mg-喉嚨痛
3)diclofen tab 25mg-消炎,止痛
4)eurocilana syrup-止咳

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?