星期一, 7月 02, 2007

 

冇優惠中的優惠

睇完每當變幻時,唸住買飛請細佬睇Die Hard4,排緊隊既時候見到用compass dollar可以用$45換一張飛既promotion,咁即係我只需要買我細佬個張學生飛,盛惠$40,我d compass dollar都未用過,未唸住換lor,勁抵。咁樣係抵過用會員咭買飛85折+買一送一(扣$60vip積分),即係$46/2張飛,突然之間覺得自己係至醒精明眼。

買完飛,俾我見到一張紙寫住die hard4,shrek3係上映首周所有優惠停用,包括信用咭優惠,會員優惠同埋贈卷。咁我個張compass dollar換既飛+學生飛乙張,計唔計呢。睇完呢張紙,更加覺得勁抵。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?