星期六, 6月 23, 2007

 

久違的hk disneyland煙花

話說我係一個disney既die hard fans,自hk建立左disneyland之後,我一直期待住佢出年票。直至往年10月,年票正式推出,我亦買左deluxe個隻annual pass,之後,我已經去左起碼有10次或以上,但係次次都緊係要早走,等唔到煙花

今日同gigi同文文又去左disneyland,今次終於睇到煙花la,睇堙花會令個人都開心晒
相俾係日本disneyland個煙花,我覺得hk既勝一籌

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?