星期四, 6月 21, 2007

 

生日捐血(我的第17次)

首先要多謝各位朋友同弟兄姊妹既msn,icq,sms,電話既祝福,仲有生日飯,同禮物

還記得往年我係請左日假去海洋公園玩,之後就同joan,elaine同judy食飯,咁快又一年

今年我冇請假,照返工,唸住今日生日會ok d,點知一返到公司就又俾個新人激親,唉。跟住lunch同公司同事食飯celebrate,老細俾我放早2小時,但係太多野做,都係早左個半鐘走

跟住就去捐血,我其實幸左生日正日捐血好耐好耐ga la,可惜次次都夾唔啱時間,女仔4個月先捐得一次,仲要test haemoglobin都pass到先捐得,之前幾年都係7,11,3月捐。今年,我終於等到啦,yeah。test血紅素個時好驚pass唔到,最後都冇枉費我呢排狂食牛既心機,唔駛落機test,已經ok。跟住就開始驗血壓,我既血壓既100/60,係正常,但係有少少少偏低,跟住就插針捐血,我當然冇用麻醉針la,無無端端要俾你拮多針咩,況且都唔痛。個姑娘仲讚我條血管好明顯,好容易找到,整個捐血過程歷時6分鐘,個姑娘話我捐得快喎(緊係la,我好努力做放鬆同收緊個動作,等d血流快d),yeah。

捐血後幫公司做d野,個同事知我放左工都要找我幫手,再加我今日生日,最後俾左$100我當少少心意,好過乜都無啦,呢筆意外收入夠俾我買我好想要個隻mario figure,二話不說即刻去左買,我唸住擺係新屋到ga。

(..to be continued)

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?