星期五, 9月 28, 2007

 

旅行手信

今日唔可以點ot,因為同judy約左去amy到試衫
點知一個少少既誤會,令到我地既試衫時間唔多,最後我地好快地choose左幾條裙黎試,judy好快地試啱左一條,由於時間緊迫,所以我地冇幫joanjoan攪到借個d首飾同頭飾既野lu

跟住會合elaine,順便同佢食埋生日飯
去左一間韓國料理食飯,點知經過elaine混亂既描述後,我地差d去唔到個間野,勁攪笑,仲差d要係澳門茶餐廳到請佢食生日飯

間韓國野d野都ok,個燒牛肋骨都幾ok,個湯都得,但係個石頭飯同個海鮮煎餅就一般la

席間佢地仲分別俾左去完日本同泰國既手信,多謝多謝

真羨慕elaine佢公司遲d有得免費去日本旅行,我都想去多次呀

離去既時候,終於俾我撞到著住軍裝既小昌,雖然佢起tst呢個環頭做左幾個月,我又日日都係tst返工,食飯,放工,但係都撞唔到佢,終於今日係我臨走既時候撞到佢la,yeah

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?