星期六, 10月 27, 2007

 

台灣之旅DAY 1@台北篇

台北桃園國際機場-華華大飯店-光南大批發-西門町-淡水(漁人碼頭+老街)-美麗華百樂園-信義誠品旗尷店-華華大飯店

台北桃園園際機場
終於到台北LA,時間係0950
即刻做個落地簽証先,可能早,冇乜人排隊,非常之快攪掂
係入境個度用了夠多時間,你知始終其他國家既人冇HK既人咁有效率,所以條人龍係非常緩慢咁郁動GA
過了關,由於我件行李係HAND CARRY,所以不用等件行李
去了旅遊局攞資料,同埋申請左青年旅遊卡,呢張卡係FREE OF CHARGE,俾15-30歲既人申請,入面有好多優惠GA,包括景點,住宿,食野等,申請完,佢俾了個優惠冊子同埋類似條KEY既咭俾我,如果大家今年去,記得申請

華華大飯店(本館)
跟住用了PACKAGE送的飛狗飛去酒店,佢車到去台北車站就落車,大佬,我冇地圖,唔識行去酒店呀
單憑我之前煲台灣旅遊書既少少記憶+酒店地址,我首先行到地標新光三越,跟住向台北車站既反方向行,第一條街見到光南大批發,即刻叮左一聲,唸住一放低行李就去,第二條街就係漢口街一段LA,即係我酒店既地方,結果好快到酒店,WAH,原來間酒店好方便呀。
我原本唸住佢會俾間單人房我,點知WAH KA KA,我間房係三人房,一個人住三人房,掂掂掂

光南大批發
如果大家有印象,我知噴頭髮既CREAM咪俾人没收了,咁我呢幾日係台北個頭咪好精采,所以我放低D野後,就去了光南大批發到睇下有冇適合噴頭髮既CREAM/轉插買,點知佢得MOUSSE,WAX,GEL,係冇CREAM,轉插係有,不過唔啱用,算,去第二度買。係光南見到好多人贊的廣源良,好平呀,但係我又唔知有乜好用,仲有d筆都係好平,不過屋企都好多文具啦,買黎做乜呀。
跟住去左附近間WATSONS,見到有隻MILK,係日本SHISEIDO出,我唸應該OK,因為唔會太重,所以我就買左,折完盛惠NT220。原本想買埋支BURT & BEES潤唇膏NT135,同埋支MAJOLICA MAJROCA紅晶棒NT220,但為免太大洗,所以HOLD住先,最後個日先掃貨

西門町蛋蛋屋
買完野又自己試下行去西門町,我D方向感原來都唔錯,去了位於成都路的蛋蛋屋食日式蛋包飯,之前睇幾本書都有介紹,好似好好味咁,所以我既第一餐就CHOOSE了佢。呢餐包括有咖哩豬排蛋包飯NT230+橙汁同蛋蛋布蕾(即雞蛋布丁)NT100,加完一就NT343。WAH,午餐呢個價錢,好似有D奢侈添,不過個蛋包飯好好味就真,反而個布丁就冇我想像咁吸引LA,大家可以試試。

西門町閒逛
食完咁多野,當然要行下消化下
見到SKIN FOOD,買左支BB CREAM,盛惠NT550,之前HK都想BUY,台灣平D,咁就買左
跟住行左入間菓風小舖到,見到d攪野糖果,係幾攪野,亦都幾無聊,唔知好唔好食,因為覺得太無聊,所以冇買
之後見到係西門町有間百貨店,又行左去,見到網友勁推的我的美麗日記做緊PROMOTION,所以唸住臨走係度買返黎HK俾大家試下用
行下行下,已經3點LA,我之前上網見到通常5點左右便日落,所以要出發去淡水LA,原本唸住去北投浸温泉,就變左唔夠時間,唯有睇下之後有冇時間浸LA。

淡水,漁人碼頭,情人橋
用了PACKAGE送的捷運1日遊票搭捷運,到左淡水。再買張悠遊卡搭公車+之後搭捷運用,盛惠NT500,不過唔駛次次都找散銀,你知,邊度找到咁多散銀呀
嘩,好彩預多左時間JAR,4點左右去到淡水,原來搭公車去漁人碼頭要幾個字既時間GA,去到漁人碼頭同情人橋都差唔多5點了,果然氣氛唔錯,可惜我得一個人,找了路人幫我影相,周圍影下相,有棵樹係好似D卡通入面既樹咁,好攪笑,佢有D似HK既西貢,好舒服,吹下海風,聽下餐廳既人演奏音樂,HAE下,優哉悠哉,睇住慢慢日落,正。
跟住搭番公車出淡水捷運站,見到間MISTER DONUT,又係好出名,我試左個蜜糖巧克力波提,NT30,好Q,好有咬口,正正正,大家記得要試呀
跟住去了老街行,其實同3年前都冇乜大分別,我主要都係買阿芳指定既手信-阿婆鐵蛋俾佢,今次冇食到個超高既冰淇淋,因為冇味,唔好食,亦都冇食臭豆腐,因為之後會食。食左細份既碳烤原隻魷魚NT40,仍然係咁YUMMY YUMMY同惹味。買了鐵蛋,不過今次冇得試食,我覺得好似加左價,不過唔理LU,照買。跟住去左1間食魚丸湯,感覺好似好味過上次黎台北個間,個彈牙,D湯都好清,好味,食飽飽就走LU

美麗華百樂園
3年前冇去到美麗華摩天輪,今次去番。係捷運劍潭站等shuttle bus去,等車係要最耐既,差唔多半個鐘先有一班車,去到已經8點幾9點lu,之後行了少少個商場,冇乜特別,同HK D商場差唔多。番到黎hk之後先知到台劇換換愛好多場戲都起度取景,可惜冇睇過,所以亦都冇乜特別留意。
跟住去買飛坐摩天輪,攞住機場申請個張國際青年卡折左之後,要NT150,都OK,不是太貴,其實佢應該幾好揾,有D FD一齊去,一架摩天輪坐晒6人,每人收你優惠價NT150,咁就已經NT900,相對我呢D,因為我1個人去,所以1個人1架,只係收到我NT150,同樣係用佢咁多RESOURCES,即刻覺得抵晒,HAHA!!!<--開始SHORT SHORT地
係綠色燈光既摩天輪影左好多張自拍鬼相&台北夜景,個夜景同HK好唔同FEEL,因為佢D樓矮(其實係因為HK細,地少人多,寸金尺土,D樓全部鬼死咁高),變左望落去,個空間感好大。個摩天輪都值得坐既

信義誠品旗艦店
玩完摩天輪,等左陣車,搭番shuttle bus出劍潭站,有唸過去士林夜市,but覺得最好食都係個豪大大雞扒同十全排骨,1個人食唔到,所以都係冇去到
搭番捷運出市政府站,死火,唔記得係捷運睇地圖睇下信義誠品起邊
好彩,出左站,望下四圍,好快望到,跟住行左過去,呢間誠品我覺得幾好行,真係賣書既好似得2-3層,其他有d品牌店,同埋有food court,好快睇左其他舖頭,因為個d舖頭仲有15分鐘就closed(收2300),最後先攻上書店個2層(個日禮拜六收0200),感覺上,呢間好行過敦南誠品,地方寬敞,空間大d,而且有d位可以俾你打書釘,唔同種類既書都有,quite good。之前係hk睇中左幾本書,係有1本找不到,but,因為誠品應該會俾書店街d書貴d,所以最後咩都冇買就走左

華華大飯店
11點幾,已經好攰了,搭捷運去左西門町,唸住去24小時既家樂福買野,最後,唔記得左起邊,so give up左,然後行番去酒店lu

第一日台北之旅就此完結

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?