星期六, 10月 27, 2007

 

台灣之旅DAY 1@HK驚險+感恩篇

今次我去台北,早機去晚機返
今早搭國泰cx460 ma,朝早0835起飛,平時都要0635到機場,咁我買團體飛,D飛要係機場到攞,領隊約左0620係機場等
臨訓前較左0430鬧鐘,點知佢冇響過,天呀
你話係舊屋都話呀,近機鐡站,半個鐘到機場
宜家,轉黎轉去,起碼要1.5小時
一起身,嘩,天呀,係朝早7點,大事不妙,遲到呀,仲要係屋企,邊到趕得切,又要CHECK-IN,又要寄行李,又要過關同SECURITY,又要唔知邊個閘口登機,唉
牙都唔刷,臉都冇洗,攞左差好個舊電,同埋個插頭就行LA,但係我落到街先記得我係冇帶相機,冇帶轉插,冇帶到何生本台北旅遊全攻略,唔理,冇時間LA,衝左落街,但係我身上得HKD$180 JAR,冇理由搭巴士/小巴轉地鐵轉巴士OR機鐵,全部都要超過1小時
行番出富山道截的士,打俾個領隊,話俾佢知我未到,問佢我應該怎樣,佢叫我找個女仔,但係佢唔知我係邊個地區,已經0715,好驚呀
上左的士問司機去機場要幾錢,佢話要$200鬆D,同佢講我得$180,問佢得唔得,佢話唔得,我都預左,退而求其次去青衣機鐵站轉機鐡,佢話$100-$120到,好,去碼
係搭緊的士途中,祈禱祈禱,個領隊打黎問我起邊到,話仲有15MIN就CLOSED,我都打定輸數,我架的士個時係又一城附近,邊到趕到,仲要搭機鐵,問定左如果趕唔切要辦乜野手續,佢叫我都係找番個女仔,佢會幫我攪,但係要補幾錢就唔知,要問番國泰D人先知,咁都照去,鬼叫自己唔知醒,係我錯,冇計
去到青衣機鐵站已經0740,盛惠$98,攞住張收據搭機鐵半價,半價後$30,即係呢程TOTAL用左$128,八達通DO完就有車,上埋車,等了幾分鐘就開車,去到機場0750
即刻飛去找個女仔唸住辦手續,點知佢俾左張登機証我,BROADING PASS,跟住佢叫我去寄行李,去到寄行李個到,個地勤問我仲乜咁遲,話其他人D LUGGAGE已經入晒去,呢個時間你應該登緊機,我班機寄行李個到已經CLOSED左,冇計,要做HAND CARRY,速速入去過關同SECRUITY
因為原本唸住寄艙,所以有支噴頭髮既CREAM起度,仲要係超過100ML,所以要没收,冇計
過埋SECURITY,即刻去登機LA,天呀,64號閘口,要搭無人驚駛,跟住仲要行段路,再係右手邊第3個GATE,駛唔駛咁遠呀,搭完無人驚駛已經係FINAL CALL LA,即刻拖住件行李跑呀跑呀,好彩趕到,係冷氣開放既機場到跑都出汗既,你話驚唔驚
最後,終於安然上機,THANKS GOD,原本冇乜可能上到機,但係最後都上到,雖然中途有D阻滯,ANYWAY,個OUTCOME係唔需要補錢,就可以去到,YEAH,THANKS GOD
飛機上吹了一個火腿蛋三文治,俾想像中好味的一餐
經個個多小時既機程,終於到台北LA

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?