星期六, 9月 29, 2007

 

大學同學gathering

每日活在忙碌的工作中,真係有D令我抖不到氣

今天雖然番半DAY,但係最後都O到3點幾4點先食野,係早餐+午餐+下午茶,再係咁落去,真係好唔掂
希望黎緊個份工可以番5DAY LA

4點係m記食左久違的將軍漢堡,好好味呀
之後行左一陣TST,不經不覺,原來SOGO已經開左1年,好多野做PROMOTION,但係我最後都冇買野
跟住去左加連威老道,會合竟然冇遲到既anne,簡直係一個奇蹟,我同anne竟然係最準時到的2個,真係奇.catherine又再一次大遲到,haha,唔知佢幾時先至準時d

席間見到仲有3個月就生既gathering攪手nana,我模佢個肚個時個bb冇咩點郁ga,唔知bb踢佢個時會係點既呢,佢坐起到真係一d都唔覺大左肚呀,仲keep得好好,還有剛剛懷有第二胎3個月的kiwi媽媽,佢都一d唔似又有第二胎,俾我上次見到佢個時仲瘦左tim.席間kiwi分享佢生第一胎琳琳時d野,原來生bb是這樣痛的,母親真係好偉大,神既創造都好偉大同奇妙。佢仲帶左好多琳琳既相俾我地睇tim,bb真係大得好快呀,宜家1year old同幾個月大既相都差好遠。peter同windy原來下年9月結婚,恭喜恭喜。阿chung仲講左d佢上堂學穴位按犘既野俾我地聽,真係好funny,一次happy gathering

不過下次見呢班同學又唔知要幾時了

我地最後係霸王山莊由1830坐到2230先走,勁

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?