星期日, 9月 30, 2007

 

大風大浪下的BBQ

不經不覺,有2個月冇寫blog,荒癈左呢度成2個月,我記得幾多就補寫幾多啦

今天絕對是一個忙碌的日子
昨晚返到屋企都11點幾12點,執vcd執到今早4點鐘
今天8點幾9點起身番崇拜,訓左4個幾鐘,崇拜時還支持得住
崇拜完左食飯同上葛福林佈道大會陪談員班,太攰,上堂訓著左,半夢半醒上完一堂,跟住就趕住入赤柱bbq

係銅鑼灣搭van入赤柱,點知落錯車,去左聖士提反學校同懲教署個邊,唯有行番過赤柱正灘個邊
唔知係咪近海,勁大風,好似打緊3號風球咁,吹到阿媽都唔認得
行到最入,終於見到佢地la,原來大家個個都落錯車,真搞笑

見到好耐冇見既michael,上次見應該係ivan結婚個時,都成2年lu,update了大家既近況,傾得都幾開心
一路燒一路吹風,個天開始慢慢黑晒,睇唔到d野食燒成點,最後我地租左盞火水燈,租盞燈都唔平,要成$100,呢盤生意絕對有得做,個asset係幾盞火水燈,同consumable火水,再加一個阿伯,d燒完野食既人都會還番盞燈,可以講係小本/無本生利,大家有興趣,可以唸下。

原本一路燒一路吹風應該幾寫意同舒服,不過實在太大風,連火水燈都被d風吹熄埋,個頭仲吹到有d頭痛tim
wai出去加火水時被漲潮,大浪整濕晒褲腳tim,勁terrible,今日真係好似打風

到我地走既時候,仍然係風高浪急,我地都貼住石邊行,因為d浪真係幾大,仲整濕埋條路,有d路仲有水灘子,近海的幾個燒烤爐都被打上岸的浪同海水整濕晒,原本擠滿人的燒烤爐都被大浪打退堂鼓,講真個句,仲點燒呀,一隻人影都没有,同6點幾完全係2回事,大家為免整濕都步步為營,但係最後我有1隻腳都失守左,haha

原本大家都唸住有下一場,但係多數人明天都有節目,所以打消左食糖水/宵夜/飲野既念頭

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?