星期日, 10月 28, 2007

 

台灣之旅DAY 2

華華大飯店-良品牛肉麵-木柵動物園-深坑-台北地下街-福州世祖糊椒餅-書店街-新光三越-復興SOGO館-以琳書室-度小月-GRANIGH-東區地下街-華華大飯店

良品牛肉麵
因為酒店冇包早餐,朝早係附近有小小出名既良品牛肉麵食早餐。乜野叫小小出名,咪即係有2-3本旅遊書介紹過LOR,憑住我小小煲旅遊書同地圖既印象,我很快已經找到了。可能早,店子冇乜人,叫了招牌紅燒牛肉麵,D湯好好味,D牛肉好淋,有肉味,D麵係粗麵,幾特別,有咬口,好味道,因為真係好好味,其實我有D唔夠喉,不過早餐食2碗,又好似有D過份過,所以跟住就埋單,盛惠NT90

木柵動物園
食飽飽就行去搭捷運去動物園站,由於台北車站係起板南線到,所以要去忠孝復興站轉車去木柵線去到總站動物園。WAH,可能今日星期天,天氣非常好,好多家長都帶埋D BB同小朋友去動物園,見到咁多小朋友,即刻個人都好似後生,精神晒。懷著興高采烈既心情踏入動物園。原本唸住起門口排隊買飛,但係好多人呀,俾我見到可以直接用悠遊卡DO,咁我當然唔排LA,好晒呀。
個動物園好大好大,不過同我想像有D距離,可能熱LA,動物種類係有好多,不過,好多動物都唔係點郁,起度訓覺,都唔生猛。同D動物距離又遠,係睇到D動物既,不過佢通常係首先有欄杆,跟住有條類似河/湖既野,跟住再起一個模疑個種動物生態既陸上地方到,我部電話相機又ZOOM唔到,最可惜係冇帶相機。行下行下,都要行成3個幾鐘先出得番黎,好熱呀

深坑
原本個行程有PLAN過去貓空,但係個纜車停駛檢查,所以就係動物園門外公車站搭公車去深沆食豆腐。點知,D公車都唔係起個站個度停,係起另外一個位到停,咁我咪跟住其他台灣人一齊上LOR,去到深坑LA,但係由於搭個架公車唔係去到豆腐街個位置,所以要自己行馬路行前10分鐘呀。WAH,一去到老街位置,好多串燒烤豆腐呀,二話不說,排左間好多人排隊個檔,好味道。
跟住再行埋入去條老街,佢條老街就好似大澳咁,2邊都有好多豆腐店,又有D賣當地特產既,我買左個黑豆腐冰淇琳,佢應該冇乜落CREAM同奶,好豆腐味,唔似得HK個D豆腐味雪糕
食完就搭番公車出台北市

台北地下街
搭番公車出到台北車站,係地下街其中1個入口落左去,點知,HAHA,呢條地下街原來同平時我去搭火車同捷運個條唔同,係另外一條。佢入面賣既野對於我黎講一D都唔吸引,好舊,佢俾我既感覺就好似羅湖城D舖頭咁,所以我都係找番去最近書局街既出口就出去LU,然後係地面過馬路去

福州世祖楜椒餅
記得三年前,我地落機後第一樣既小食,個時好凍,食左一舊暖烘烘既楜椒餅,覺得好好味,好温暖
排了半小時,吃了出名既饒河街夜市分店既楜椒餅,個楜椒餅非常熱,好多料,而且D肉汁BIT晒出黎,總之一句,正,但係就冇左3年前温暖同驚喜,可能之前都知道好食啦

書店街
逛了書店街好幾間書店,找到了我想買的幾本書,有一本仲75折TIM,HAHA,好,等我最後一日買,其他書其實同HK樓上書店差唔多,而且HK有好平宜的簡體版買,所以都係唸住返HK先買其他個幾本

新光三越
搭捷運去忠孝復興之前去了台北車站的新光三越,行完SUPERMARKET,冇乜特別,閃

復興SOGO館
SOGO,同銅鑼灣SOGO差唔多,不過大D,新D,少D SHOP,地下超級市場係CITYSUPER,同HK差不多,東西也是不平宜呀,去了鼎泰豐,WAH,駛唔駛咁多人,即刻唔駛唸,去埋頂樓的PAGE ONE,OK的,去完,閃,睇黎我唔啱行百貨公司

以琳書房
沿著忠孝東路行左一個站既捷運車程去忠孝敦南站附近既度小月,去之前,見到有間以琳書房,入左去睇D基督教書籍,同精品,唔錯。呢間亦係我係台灣逗留得第二耐既SHOP,第一間係誠品。

度小月
跟住去左後面的度小月,我只係叫了一碗台南擔仔麵,原本都想叫D小食,但係一個人食唔到咁多野,所以最得都冇叫

MISTER DONUT
因為實在太好味,今日再去忠孝敦南既MISTER DONUT要左2件DONUT做宵夜,一件要雙層巧克力多拿滋,佢呢隻有D似蛋糕FEEL,呢件好飽肚,食唔落另外個件枺茶波提,唯有留番第二朝早餐

GRANIPH
去了找這間日本T-SHIRT台灣的旗艦店,這間店不易找呀,因為佢係D住宅區當中,佢D巷錯綜複雜,好不易找,問了路人都答不到我,唯有靠自己LA,最後終於FIND到,間SHOP不是太顯眼的,所以真係要小心D留意D,見到好多人個間就係LA,當中好多HK人,因為有好多本旅遊書推介過,我都買左2件T-SHIRT呀

東區地下街
跟住行左陣地下街,呢條地下街好過台北地下街,舒服過站前地下街,都OK,不過都係有D OUT,看不上眼啦

華華大飯店
因為明天要早起,所以跟住就番左酒店訓覺LA

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?