星期三, 12月 12, 2007

 

第一日interview

今日約左agent 10am,點知
我記錯地鐵站,明明人地係灣仔,我記錯左係金鐘
個出口冇記錯,大廈名冇記錯,幾多樓同單位都冇記錯,係金鐘到找極都找不到任何出口有個幢bldg,找左10幾-20分鐘,有少少嚇親,早到變遲到
打番俾個agent,先知原來係灣仔,即刻搭多個站去,好彩係見agent啫,真係interview就死得
去到agent到,又填form,填完份form,個agent in左30-45min,in完俾番comments我
thanks god,好彩係見agent先
佢告訴我有1條問題我答得唔好,不是因為想轉field而轉field,因為如果我咁答,個hr一日見咁多人,會覺得你今日可以轉field,你可能做多1-2年學識左個field既野又轉,個印象既唔好,應該係為左成為accountant->senior accountant-->manager-->financial controller-->cfo而轉
另外,佢讚我全個過程都keep到笑容同埋答得快,同埋份cv都執得幾靚<--多謝神俾左個笑樣我
佢會refer我去2間公司試下約INTERVIEW,1間dow jones(杜瓊斯)ACCOUNTANT位,同埋JOHN HARDY(LUXURY JEWELLERY MNC)ASST ACCOUNTANT位

IN完唔知做乜好,去左銅鑼灣睇禮物,係SOGO睇中左1份$60禮物,但係超鍾意,決定下午IN完過黎買
行完街街想食SUSHI,去左板前食午餐+薯餅,好飽,食完時間尚早就過太古城JUSCO行街,WA,做緊日本美食節,好想好想買,但係...要INTERVIEW,冇理由拿住一抽二袋IN,唯有留番下次

差唔多時間就開始行過太古坊PCCW到IN ASST BUSINESS ANALYST
上到去,又係填FORM,填完等HR,俾野佢COPY,等,見HR
個HR知道我係求上進,簽REPORT都好APPRECIATE,話會寫個REFERENCE俾個ACCOUNT MANAGER,但係其實我覺得自己IN得麻麻,即管睇下有冇得再IN,成個INTERVIEW攪左1430-1630

跟住過番去銅鑼灣行工展會,買左D蜜糖,乾糧,D野食野飲好重呀,跟住再過SOGO買埋份禮物,正呀,如果自己抽番就好了

AGENT再打黎CONFIRM幫我約左聽日下午2個INTERVIEW
WA,聽日有成3個INTERVIEWS AH

今晚要做D功課先,

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?