星期日, 11月 25, 2007

 

澎澎畢業禮

今朝起身已經十點,趕不切返教會崇拜
起屋企打WII MARIO & SONIC OLYMPIC GAME,遊水個PART玩到手軟

AROUND 12點左右WAYNE打黎,估唔到佢都冇番,但係最驚係有人話係教會見到我,好驚呀
跟住打電話約左何生,一齊去澎澎個GRADUATION CEREMONY,唔想係屋企食

搭VAN出九龍塘,返CITY CANTEEN食飯,好耐冇食過D平飯,$20以內食到一餐勁飽,好懷念讀書個時,叫左個叉雞飯,因為眼大睇過籠,睇唔到食開個咸蛋三寶飯(仲係$14.5咋,抵抵抵),不過其實我最懷念都係以前$10個咖喱牛腩飯(宜家應該$12),真係超正。仲有,估唔到CANTEEN電腦化左,宜家買飛可以係終端機到BUY,唔駛經D售票員(FOR OCTOPUS ONLY)

食完搭KCR去大學站,等埋何生一干人等一齊去,仲以為好快TIM,點知都等左十幾廿分鐘呀,知道行多一陣先
係大學火車站搭807M去浸信會神學院,到達個時已經係1500 LU,打電話俾主角澎澎,佢好忙咁同屋企人影緊相,跟住終於找到他了,小組送左份禮物俾佢,當然仲影左幾張相LA。
初初唸住入CANTEEN睇,因為室外個場都幾熱,CANTEEN入面有冷氣同埋自由D。
我地冇理由咁大排人霸左人地D位又唔飲野/食野,最後我地叫了D野飲野食黎睇,仲要係何生請添,何生萬歲。但係CANTEEN睇電視,係冇聲GA,要靠出面個AMP慱D聲入黎,後黎係講道個時CANTEEN個門CLOSED左,我地就聽唔到LA,唯有快快食完飲完,去出面聽LA,果然差好遠
小組有D人趕住走,跟住成個小組就係5點幾走左LU,個時應該仲有15分鐘到LA。
起度要恭喜澎澎,讀左咁多年,終於GRAD LA。還記得初初佢仲係同我一組,係小組到分享過佢既異象,神既呼召,轉眼間,佢已經完成埋實習,畢業了,真係可喜可賀,希望佢以為繼續做神忠心既僕人同管家

搭車出沙田,想去西田買少少野,點知係西田購物優惠日,成個西田好似街市咁,係超市買野要排起碼15-20MIN,雖然有野想BUY,都係算了。係SOFINA買番支唔見左既UV CUT MILK,9折(唔記得叫ELAINE幫我去日本買),盛惠$225。

搭番火車出九龍塘再轉地鐵去鑽石山,跟住就行番屋企LU

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?