星期一, 10月 29, 2007

 

台灣之旅DAY 3

華華大飯店-台北車站-瑞芳-九分-瑞芳-十分-青桐-瑞芳-基隆-華華大飯店

華華大飯店
由於今日搭火車,上網見D網友通常都搭朝早9點10分既自強號去瑞芳,所以今日7點左右便起左身,刷牙梳洗,食埋尋日個抹茶蜜糖多拿滋就出發了

台北車站
9點鐘到達台北車站買0910的火車票去瑞芳,盛惠NT80
去到4號月台候車,WA,都幾多人
0910火車準時駛入月台,我便進入6號車箱坐,個位幾舒服,有D似機場快線LA,不過當然個位冇咁正,佢又冇開電視,速度都冇咁快,過了幾個站便到瑞芳了,車程若45mins

瑞芳
去到瑞芳差唔多10點,我聽網友講係火車站買張平溪線週遊卷,點知個站務員唔俾我買,因為班平溪線小火車第一班要係1135先由瑞芳站開出,仲有個多小時,佢叫我出閘先,好。
其實台北搭火車既系統都有少少落後,你買完飛,係冇人理你ga,係到站個時先會收你飛,但係收你飛個人係咪真係會睇清楚你張火車票係咪去瑞芳就唔知lu
好,攪錯左平溪線小火車瑞芳站既開車時間,多了個多小時的時間,又唔知夠唔夠時間去九分,便去旅遊中心問下
個職員話1x分鐘車程就到,wah,咁快,我仲以為好遠tim,於是便決定快遊九分

九分
瑞芳去九分的公車既基隆客運來的,不能用悠遊卡,盛惠NT22(要問司機的)。
十多分鐘去到達九分,WAH,好好好凍呀,仲落住毛毛細雨TIM,我唸得1X度<--我既裝束係短袖T-SHIRT,長袖外套,短褲(因為尋日去動物園實在太熱了,點知,好凍呀)
其實現在的九分已經變了一個旅遊區,真係好有特色既東西不多,佢有D似HK既大嶼山既大澳,不過一個係山上,一個係海邊,同了九分山城,九分悲情城市個條長樓梯影相,閒逛左好多跟團HK人既九分老街,由於要睇住時間搭火車,所以没有上茶館泡茶,買了新鮮的麻糬,同李儀鳳梨酥做手信,真的很鬆脆,第二第三第四日仲好香,(好味過台北車站地下街那間。跟住搭番巴士出瑞芳

瑞芳
係售票處買了平溪線週遊卷,盛惠NT54(如果去十分瀑布記得買)
去了1號月台候車,呢架火車同朝早去瑞芳個隻好唔同,無論速度上,外觀上,呢隻係好傳統個隻,而且好慢好慢
好彩周圍D景都OK,如果唔係,悶死

十分
十二點幾到十分,落火車軌過對面出站
因為我買左週遊卷,所以不用收飛,都叫做有個記念
十分呢個站好有特色,因為周圍既民居都係係火車站的2邊到
沿著火車軌向著大華站方向行15-20分鐘,去到十分風景區,沿途都冇乜人,好靜下,如果發生左乜野事,真係冇乜人知
十分風景區入面D景都OK,有幾條吊橋,有1個眼鏡洞瀑布,不過幾小型的,有D GEOG個時讀過既地型,空氣幾好,幾清新
終於行到入十分瀑布LA,盛惠NT100(平溪線週遊卷優惠價),個瀑布都OK既,D水花幾澎拜,可以彈到幾丈遠,BUT同我想像中有D出入,可能我期望太高LA
影完相,閃,行番原路走,原本想食埋午餐,但係要趕搭番1335十分開往青桐的火車(個幾鐘頭先有1班車)

青桐(唯一一個用木造既車站)
原本唸住平溪落車,但係好似冇乜野就就算了
去到青桐已經2點幾,由於我係九分用左D散紙黎買手信,所以身上只餘下NT1000大紙,係呢D郊區既地方我都唔期望佢可以有錢找,我用我僅餘NT110既零錢去了一間小店吃了一個NT30的魯肉飯,都OK。個老細唔知點解睇得出我係HK黎,話我一個女仔去好勇敢,問點解唔找多個伴,跟住我答佢因為我想一個人去旅行遊蕩下,HAHA。個魯肉飯雖然平,但係都好好味,特別係D汁溝埋D肉,GOOD。
食飽飽就周圍睇睇,原來所謂既景點(以前煤礦工廠,宿舍等的遺蹟),都幾荒蕪同荒癈下,好似D鬼屋咁,有少少驚,因為沿途得我一個人行,仲要一個景點去第二個景點既樓梯到,有隻狗吠我一聲,雖則我強作鎮定,但係我真係驚,因為真係好荒蕪下
等到1520就搭番小火車去瑞芳

瑞芳
終於番到黎了,己經16XX LA,原本想搭火車去基隆,但係要17XX先有車,所以就搭基隆客運LA
都係要上車問司機幾錢,因為佢係按路段收費的,瑞芳車站去基隆就要NT30

基隆
17XX終於到基隆了,我又係冇地圖,不過三年前去過,基隆都冇乜點變
有少少印象個夜市點去
好好彩,唔駛問人,靠住3年前去李鵠買鳳梨酥的小小記憶就行到過去廟口夜市
順到買左李鵠既鳳朵酥做手信,因為唸唸下,今朝係李儀個度買唔夠
係廟口夜市到買左營養三明治,不過我唔係幫襯出名個一間,不過都好好味
仲食左刑記鼎邊挫,haha,其實我都唔知乜黎,不過太多小食唔知食乜,所以去左書店睇下廟口夜市有乜出名,但又真係好好味喎,我仲飲晒d湯tim
原本想食海鮮,但係得一個人,份份海鮮都咁大份,點食呀,聽講d奶油螃蟹好好味ga
仲有好好好好天婦羅都因為太飽食唔到lu,如果我有幾個肚就好
食飽飽就行番去火車站搭火車番台北車站
今次係搭區間車,盛惠nt43,架車有d似HK既地鐵,不過就舊好多同埋慢D LA。
經過一日既舟車勞頓,一上到火車就訓著LU

再返到酒店都冇再出黎,係酒店到睇電視

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?