星期六, 3月 08, 2008

 

久違的唱k,小組

放左工,約左舊同事一齊去唱k
覺得自己好out,好多新歌都唔識
估唔到冇buffet食,唯有散叫d野填肚,最後埋單每人$120

跟住去左美心到繼續坐,傾計,我地好健康咁叫左4盅湯,咁就霸住人地個位la,haha
好耐冇聽過alan的"偉論"

跟住返小組,記得上2個禮拜返小組,平時我係小組,見到有人打俾我,我都係唔聽的。
個日我聽左個電話,細佬話俾我聽公公入左醫院,可能見佢最後一面,跟住就趕去醫院,所以對上一次番小組要再數番之前lu,印象都有d模糊,完了小姐冇join佢地一齊去廟街食seafood,返屋企食飯

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?