星期六, 1月 26, 2008

 

新鞋


一直想買對襯衫的波鞋,白底
係nike,adidas同converse都各有1對心水,但全部都係男裝,nike air force 1紅剔$619(最細40),adidas superstar ii紅間$550(最細38.5),converse Pro Star OX$399(最細40),我對腳得38號呀,但係我真係好鍾意,所以都照試

係converse專門店第一間試,覺得大左D。第二間試,同一個size又好似細d喎,雖然都有鬆,但係ok la。我都有試過NIKE同ADIDAS,但係都係鍾意CONVERSE個對多D,而且仲平D,我仲買多左對紅色低筒CONVERSE黎襯衫用。2對加埋$589,如果買NIKE,1對都BUY唔對,HHA,勁開心

呢對CONVERSE PRO STAR係繼上一對adidas lakers既籃球鞋後既第二對男裝鞋,都係size 40,HAHA

越黎越鍾意著男裝波鞋

之後好攰,搭左5號巴士番彩虹,再行上幾個字番屋企
好凍呀

Comments:
哈哈,我就掉番轉試過睇過d鞋色同款都唔錯時,店員話:「先生,呢隻係女裝鞋,冇你果個size bor.....」

不知下次買鞋時會不會又遇上這情況呢?
 
發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?