星期五, 12月 28, 2007

 

進修

祝CARFIELD,栢堅生日快樂

今天原本約左朝早去SHARP INTERVIEW,但係個頭好痛,周身腰酸背痛,鼻塞,非常眼訓,狀態不佳,最後都係打俾AGENT話俾佢聽我唔
唔通我又想病
成個CHRISTMAS我其實都係處於咁既狀態,好似超級唔夠休息咁,真係唔知自己乜事

開了部WII,燒了隻賤兔2黎玩,好抵死再開番隻SUPER MARIO GALAXY,我都唔知D日文UP乜

很倦,訓左一陣
上網SEARCH左D COURSES想去進修
我想讀日文,想讀一D關於STAT既野,定係係番ACCOUNTING & FINANCE個邊進修落去,我不知道,願神指引
ANYWAY,等番左新工睇下有冇時間俾我再進修先

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?