星期三, 12月 19, 2007

 

第四日INTERVIEW

大家睇到個題目唔好以為係我IN左好多份工,只不過係呢4日裏面有2日都係SECOND IN黎
經過上一個禮拜一SEND過唯一一批信後,再加上一日見三份工的搏殺後,我決定停一停,等一等,如果沒有新消息就聽日見埋另外一份FIRST IN後,就開始再SEND信出去

今日下午SECOND IN PCCW,所以要做定少少功課,WAH,好多資料,鬼記得咩
唔記得都由得佢LA,預備1小時前出發,因為今次係屋企直接去鰂魚涌,原本有架116巴士到,但係我驚塞車,所以都係行落去MTR搭穩陣,點知,行落地鐵用了3個字,車站好快,20分鐘到,早左成25MIN到,唔想咁早上去,起太古坊個隱閉商場行了一圈,就上去LU

個HR因為要出去做野,所以叫我直接上34樓,聯絡位余小姐幫我開門入CONFERENCE ROOM,跟住又係等等等等,又話有個林生IN既,我仲以為係1個IN我TIM,有2個MANAGER一齊入黎IN我,WAH,好耐冇試過,通常一個IN完等另一個,佢地2個MANAGER又中又英問左好多條問題,我覺得自己表現都還可以,但係有時都唔知望邊個,佢地又唔係坐得近,IN完都係要等消息,都預左你講呢句,要等2個WEEKS,HAHA,都唔知等唔等到

IN完出銅鑼灣買聖誕禮物+ROYCE朱古力,原本係反斗城都睇中D,但係覺得個SIZE太大,所以冇買到,跟住去左CITYSUPER買,WAH,好多人,都係5點幾啫,做乜事呀,好似唔駛錢咁,我都知今年經濟係好左LA。買左幾份$100交換既禮物,好放肆咁買左$190既朱古力,因為真係好好好好好想食佢既NAMA,同埋試佢既新款呀。

NANA:恭喜晒,生左個肥肥白白既BB

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?