星期四, 12月 13, 2007

 

第二日INTERVIEW

今日有3個INTERVIEW

第一個:約左10點,係上環既MNC LOGISTICS CO
早左5-10MIN,又係填FORM,D FORM真係好討厭,可唔可以唔填,用了半小時填,跟住又等個HR,跟住HR過黎,以為係見人LA,點知,係俾份WRITTEN TEST你做,出FIRST REMINDER,FINAL REMINDER同個追錢既PROCEDURE,更加冇問題,作完,攪掂,終於可以IN,個HR IN左我一陣,問下停下,問問下話冇咩野,咁我以為走得,咪攞野走,點知,佢又繼續問喎,好心你問野,就唔好斷斷續續LA,好快問埋,佢叫我等等,等個ACCOUNT MANAGER,又等,等左起碼有半小時,全程坐直,跟住佢終於帶我入去見個MANAGER,個MANAGER勁NICE,都幾FUNNY,佢講多過我講,間唔中我搭下訕,答左佢幾條問題,佢好似好緊張,好想請我咁,仲問我係咪仲見緊其他工,跟住佢話佢個老細今日TAKE LEAVE,會好快幫我再約INTERVIEW,IN完都1點LU

第二個:約左1500,係灣仔中環廣場DOW JONES
因為知道呢間係大野,所以昨天上網做左D功課,睇左2006ANNUAL REPORT同最近既NEWS,唔知係咪預備得多,反而更緊張,知道機會難能可貴,HAHA,早左到達,坐左10-15MIN到,今次終於唔駛填FORM,直接IN,點知一時口多多,叫錯左IN我個MANAGER個姓,天呀。跟住就開始IN,佢問左我幾條問題,我覺得答得都OK既。但係太緊張,可以答得更加好,D英文都冇平時咁流利,有D LUCK CUT。成個過程都IN左成45MIN,最後佢話會同AGENT傾番我個INTERVIEW,又問我LAST既人工PACKAGE係幾多

IN完仲有個幾鐘,去了M記食新地,呢個時候,今朝IN個MANAGER就打黎,幫我約左禮拜六FINAL INTERVIEW
食完又去灣仔個電腦廣場睇電腦書,PREPARE下今日最後個INTERVIEW

第三個:約左1730,係北角JOHN HARDY(MNC,專賣個D超超超超級貴既JEWELLY,係D名店,LANE CANEFORD,入到去都冇人SHOW你個隻)
呢間野雖然係工廠大廈,但係裝修好得,望出去,成個維港VIEW,OFFICE採OPEN OFFICE設計,有好多SPACE,好RELAX,個ENVIRONMENT好唔同,即刻舒服晒
不過呢家野又係要填FORM,填完FORM,見HR,見SENIOR ACCOUNTANT,我覺得OK,個HR都覺得我好CONFIDENT,IN完佢話會再見其他,有就HR通知,都有機,不過佢12/07跟住就放2個禮拜,都唔知要等幾耐

總括今日表現OK,一日IN幾份,好攰,下次可以選擇都係唔好

IN完去左太古JUSCO,點知個日本食品節PROMOTION做完,TOO BAD

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?