星期六, 12月 15, 2007

 

第三日interview

今日晨早起身,換好套suit,就起程去上環間mnc logistics co 2ND interview
今次係in個financial controller
in之前,個manager同我講左個financial controller好寸,問d問題會好尖銳,叫我唔好驚,咁我又真係唔驚喎,因為個manager已經俾左d心理準備我,同埋我有神同我一齊in,所以驚咩呀
個financial controller d問題真係有d尖銳,不斷玩challenge,但係我唔驚,好有信心咁答佢問題,我feel到佢幾滿意我,最後佢問我係咪in緊其他公司,我如實答番佢係,話俾佢聽我會等埋其他d公司既interviews先決定。你知la,明知pccw,dow jones都有機,2間都大間d同出名d,冇理由返1-2日工又走去請假,係人都知你interview la。佢都話番佢會繼續in其他人,有咩消息會找hr通知我,唔知要等幾耐呢。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?