星期五, 12月 14, 2007

 

2nd in?

尋日in完3份jobs,非常攰

今早接到pccw hr個電話,約我下禮拜三19/12下午second in,good
估唔到佢真係refer左我去account manager個邊,個時interview話如果有2nd interview,可以好快,亦可以好慢,in左2日之後就約second in,都叫快呀

梳洗完,番埋舊公司攪埋d iso手尾。
因為我相信神會保守我既前路,我祈禱將找工作這件事交託俾神,希望祂掌管帶領,亦都同神講希望可以聖誕前找到工作,如果神成就,真係時日無多,所以要番去幫個同事手,做埋d尾期iso工作。
今日個同事個態度唔同左,可能佢知我真係開始找工作,知道我真係in緊,知道我即將離去,所以今天她專注了好多

做做下,收到agent個電話,話問過dow jones我尋日in個ac manager,佢話個manager鍾意我,想幫我去grow,會幫我再約個financial controller in。Sounds Great!不過我估個fc一定好busy,唔知幾時先有時間in我

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?