星期三, 12月 26, 2007

 

BOXING DAY GATHERING

今日有2場節目

第一場節目係同雲雲,信信,信信gf,放左飛機的森森唱k
以假日黎計,都唔係貴,我地唱左2個半鐘,冇nuts,包2杯飲品,$75人頭費再加一
另外我地叫左d小食,一個人平均$9x la,但係我地請信信女朋友,所以每人$12x
我地唱左好耐先開聲呀,信信唔知係咪因為gf起度,好似有d失準
唱左好多歌,不過好似少d新歌咁,希望下次去多d新歌la

唱完k,過去尖咀打邊爐
今次約左好多人,但係有3-4個人放飛機
今日有ivan,ivan's wife,ray,wilson,wilson gf,elaine,elaine's bf,michael,rita,esther,ada,kathy,nicolas,tony,stephen
放飛機有grace,晶哥,ronnie,nicolas gf
其中2份交換禮物仲成為話題之作,haha,勁攪笑同勁抵死
可能出年真係要整個奬出黎頒俾最有創意,最多用途既禮物
原來ka yan已經係2年前結左婚
過左愉快的一天

elaine同佢bf席間仲公佈佢地會係23/11/07拉埋天窗tim,恭喜恭喜
計下計下,出年真係好多人結婚,已知的有
1/07:阿豪+李倩,joan+jerry,chiwi
3/07:my sister
9/07:windy+peter
10/07:cathy+mr autumn
11/07:elaine
12/07:ming ming
中學同學candy都好似年尾結婚,但係唔記得幾多月
仲有阿b同阿芳都會年底結婚呀

要努力儲錢做人情先得

Comments:
咁多喜慶,睇嚟我都要申請定破產令
 
發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?