星期四, 12月 20, 2007

 

第五日INTERVIEW

好難得我今日朝早遲起身,鬼咩,唸住2PM先IN,又唔駛PREPARE,又唔駛返PT-TIME,緊係訓晏D

點知,俾個電話嘈醒左,半夢半醒咁TAKE左個CALL,係禮拜六SECOND IN個間VANGUARD個MANAGER打黎,問我IN成點,同左佢講要等消息。跟住佢問我係咪想做,我話係,雖然我知頭2個月一定好辛苦,但係一定學到野。佢問我幾時返得工,我話隨時。佢話想我早D返工,因為佢同個FC輪住黎放假,想我早D返工,教左我D野先,等多個人幫下手,BUT佢話佢要問過個FC夾下幾時安排返工好。佢話個FC個日IN完我,覺得我OK,大膽,乜都肯試,HAHA。如果OK,就會HR CALL我直接出OFFER

等呀等,未等到個CALL,食完飯,預備文件準備去荔枝角IN,我都唔知IN乜野公司,因為係另外1個AGENT REFER我去的。原來呢間都係大野,又係美國MNC,係美國上市,有好多人,多到我都唔記得左,但係講真,我都冇乜興趣IN,有得IN就IN下LOR,因為呢間呢個POST主力做AR,學既野應該唔多,不過準時放工,WORKLOAD唔大。當然,INTERVIEW個時,我都係表現得好有誠意,笑晒口咁答問題LA,BUT,我知道我心不在此

IN完去左荔枝角TRENDYLAND開倉,WAH,多左好多野,但係我要買既禮物都買晒,又唔想買咁多"立"雜野,所以空手離開,食埋個TEA就番屋企

番到屋企,VANGUARD個HR終於打黎,出左個OFFER,2/1番工,YEAH
THANKS GOD!主應充了我同弟兄姊妹的禱告,讓我真係聖誔前找到工作,你要知道我都係上個禮拜一先SEND左20封信咁上下JAR,我仲唸住今日如果都冇消息,就係神為我預備個份工作未出現,準備SEND第2輪TIM,宜家可以唔駛SEND LA,可以開開心心玩埋今個CHRISTMAS. THANKS GOD

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?