星期日, 12月 23, 2007

 

第一個christmas gathering

首先,要恭喜阿屎,may,keith今日受洗,歸入基督

不過因為一早已經約左karen,keni,alan,sam去雲雲屋企house warming+christmas party
所以見証唔到你地既受洗

約左2pm係筲箕灣mtr到等,alan個頭好得,好經典,好有80年代feel,真係估佢唔到,認佢唔出,alan又問我個條問題,你問幾多次,都係那個答案la
一行人跟住去買材料煮野食
今次係我第一次去雲雲屋企,有2隻肥貓,去到就首先setup左部wii俾佢地玩,然後我同雲雲就係廚房整野食,我整甜品,雲雲整白汁海鮮意粉,同埋個沙律,後尾,我整完甜品就到keni整牛扒,一齊煮野食,一齊食,gd

跟住一齊玩wii,玩到我地個個對手痺晒
玩boxing既對戰,睇到alan既真面目,笑到碌地

不過玩緊中途發生左個小插曲,就係個wii sensor擺了係個電視上面,點知隻貓咬斷左其中一段,sam發現時已為時已晚,初初都仲ok,後尾要由karen同keni搶救條電線,先可以出番隻cursor,繼續打機
估唔到雲雲同信信仲可以做師傅,勁勁

玩到11點就走了

期待26/12

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?