星期二, 6月 10, 2008

 

久違的考試

自從上份工以來,我就放下左會計既專業考試,雖然只係欠最後的2-3科
不過真係好倦,讀左2次,都係PASS同一科,係舊制以下,又要再一次考過晒3科,要一齊PASS,D STANDARD又係個D,工作上,有個QUALIFICATION同冇,都係冇咩分別,好似冇乜用,所以一直放低左2年

自從QUIT左上份工時,見個AGENT,到宜家呢份工,一次又一次確認左我條路應該係要考番試,PASS埋佢,呢個QUALIFICATION對我既CAREER PROSPECT係有幫助既,所以,今次,我終於考番試LA

GRAD左咁耐,再考番試,考試的感覺還有的,不過D字又寫得慢左,又冇咁整齊,唉,人老了

希望今次可以PASS,我不想再考

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?