星期日, 3月 16, 2008

 

姐姐的婚禮

今天,我的姐姐終於嫁人了。
朝早没有返教會
一大早就有化妝師,一大班兄弟姐妹,一班親戚,攝影師來到屋企了,好不熱鬧
接新娘的遊戲實在便宜了一班兄弟,太簡單,對他們太好了
跟住一輪敬茶的儀式過後,我家姐就去了男家
我們同一眾親戚就去飲茶
飲完茶,原本想訓覺,但係費事除con,所以都冇
媽咪叫我洗頭,好,去,跟住問下set頭幾錢,如果真係成個頭就$1xx,就咁用夾就$30,咁我又唔想好似好隆重,咪就咁用夾夾番曲d hair未算,點知整左好耐,整完其實我唔滿意,但係費事煩,係屋企自己再濕水,再整過
跟住搭的士去灣仔間酒店,夜晚就只招待d親友,影完相,律師証完婚,就開始晚宴,d野食都ok既。由於坐主家席,所以其實係一頓殘癈餐,周不時有人走過來恭喜
席間睇到細個d相,有d感觸。雖則我同我家姐差3年,而且性格完全唔同,佢今日終於都要走人生的另一段路,佢既生活再不會好似以前咁,有咁多我,細佬,爸爸媽媽的片段,祝福佢同佢老公永結同心。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?