星期三, 6月 11, 2008

 

P3

唔知大家既讀書方式係點,我呢,由細至大,都係習慣要有D聲先讀到既,或者玩完一輪,先集中到

今日考P3,HAHA,真係未讀晒,不過拎住本書,都讀唔入腦,
之前讀左個D,就好似冇讀過咁,唔記得左一大截,真係老了
開左部電視聽聲,播緊PLAYOFF FINAL第二場,正呀,就咁樣,係不知不覺間,我就睇左大半場LA,HAHA

搭車去德福轉SHUTTLE BUS,給我係德福裏面發現QUEENIE,之後我地就一齊出發LU

考左3粒鐘,我既感覺係份卷好好好長,密密麻麻既字,就算係新SYLLABUS下多左15MIN READING TIME,但係都係唔夠我SCREEN過晒D題目,有成11個PAGE,睇到眼花。
今次呢份卷,好彩,讀同唔讀既結果都係冇乜分別,希望順利過關LA,GOD BLESS ME。

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?