星期四, 12月 25, 2008

 

青島TRIP DAY2

今日0730起身,係酒店食左簡單既早餐就出發la

一出酒店門口,好凍呀,暖蛋係唔暖既,我地過左去酒店對面係棧橋,好多海鷗呀,hk冇咩機會見到,同d海鷗影左好多相,跟住就去左棧橋隔離既石灘同海水浴場到玩,佢d沙好軟,俾d海水浸過,同陽光照射下,就好似一面鏡咁,玩完再去番棧橋補左d相,相中既棧橋同不遠既商業區,新舊景一起,相映成趣

跟住我地搭左rmb1巴士去到海軍博物館,海軍博物館對於我地黎講都幾新奇,因為平時真係冇咩機會,有潛艇,驅逐艦,小型戰機,導彈,仲可以入去睇...,雖然俾d海風凍到隻手紅晒,腫左,好似凍傷左咁,但係都係值得

跟住我地就去左小青島,呢個有d昆水,要行好遠先到,收入場費都算la,但係你又唔係買飛個陣同我地趕進行緊工程,個工程真係大刹風景,景完d景點又要行番出去

我地跟住就去左魯迅公園,同吶喊本書,魯迅象景相

去完就行左去小魚山公園,睇書話有d微縮模型,haha,但係我地找不到,我地壞疑係小商店賣個d景品,因為個d真係好似,不過去到小魚山都好既,因為上左一個三層既八角塔,居高臨下,可以景到青島四圍既景色

我地跟住就打的去八大關花石樓,係就係靚,不過部相機唔係大機,影唔到個種宏偉出黎,有d遺憾
好多新人係到影相ga

跟住係八大關一路走,好多別墅,我地原本唸住去公主樓,見到有幢好似,但係佢又寫明係賢病xx中心,跟住我地找多幾次都找不到,原來佢已經改左名,haha,行左好多枉路

不經不覺,已經3點幾,我地已經好肚餓la,去左一間食韓國野既名店,大力士,個牛肉窩好好味,仲有串燒,芝士粟米,正,牛肉石頭飯

食完又天黑la,我地就去左五四廣場影相,跟住沿海去埋奧帆大橋,黃昏既景色一樣好靚,贊,我地冇再去奧帆中心,因為佢地已經剛剛closed左

我地就行番去jusco,陽光百貨同家樂福買手信番黎hk

2日就咁過左,真係快

我地今日既行程如下
棧橋王子飯店-棧橋-海軍博物館-小青島-小魚山公園-八大關花石樓-五四廣場-奧帆大橋-棧橋王子飯店

2人使費如下

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?