星期三, 12月 24, 2008

 

青島TRIP DAY1

我地今次既青島之旅只有3日2夜,行程非常緊迫

朝早搭港龍1045機去青島,去到青島都成2點了
青島個機場都好新淨,可能因為佢係08北京奧辦既協辦城市之一。
辦完入境手續後,火速去搭的士去我地今次行程既酒店"青島棧橋王子飯店"。係我地上的士既時候,有個公安登記左架的士既車牌,當時既時間,我地要去既目的地資料,公安個電話等,感覺上好似好安全咁

去酒店個段路途中,都幾塞車,搭左rmb130,希望之後唔會la,一路都見到d未俾人清理既雪,最後用了個多小時,去到酒店時間係3點幾,個天已經開始想天黑la
我地check完in,擺低d野,著返晒d禦寒裝備,又火速出發lu

我地第一個景點係基督教堂,由於時間緊迫,我地係打的去(rmb8),幾分鐘就到,原來行過去都唔遠,around15-20min la
去到la,個基督教堂好靚,好童話feel,係典型既德國古堡式建築,由於今日係平安夜,我地呢d遊客既入左去,見到已經有人係教堂入面安靜緊,預備崇拜,所以就咁入去望左幾眼,就出番黎la,係出面狂景相,haha

景完相,就步行去左迎賓館,迎賓館係以前德國駐青島總督既官邸,係德國威廉時期與青年風格派結合既德式建築,根據旅遊書話係歐洲同德國經歷過2次世界大戰後,已經好少呢d建築ga la,所以好多外國既建築藝術家都會慕名而來的。
迎賓館入面就好似一d歐洲大宅咁,入面好大,d陳設同燈飾都好典雅,d職員都好nice ga

去完都4點幾lu,跟住步行上山,去3個磨菇既信號山公園,明明收1800,但係唔知點解我地上到去個大磨菇個旋轉觀景台既時候,都係5點左右,d職員已經唸住走,見到我地上去,先再同我地行番上3層高上面開俾我地睇,不過d玻璃都幾污糟,睇得唔係好清,我地睇完就落番樓下,再同d磨茹景相,走既時候已經天經la,我地認唔番條路落山,最後見到個清潔阿姐,問佢先知我地有個路口行錯左gar,跟住好快落山lu

落到山,跟住唸住搭的士,點知截唔到車,最後我地係行番去酒店取取暖,再行去中山路一帶食飯,我地呢餐食左餃子,茶樹茹炒牛柳,菜,一個羮,都幾好味,食到棒住個肚走,跟住就去左超市掃貨


Qingdao Trip 2008



今日我地既行程係棧橋王子飯店-基督教堂-迎賓館-信號山公園

今日我地2個人既支出係



Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?