星期五, 12月 26, 2008

 

青島TRIP DAY3

今日係行程最後一日,得1個早上既時間
我地起身整理好就去左附近既天主教堂,個天主教堂係歌德式建築,好高,好靚,天主教堂前有1個好大既廣場,不過可惜既係因為佢維修緊,所以唔可以入內參觀,我地影左好多張相就番酒店食早餐

食完早餐就去左酒店既商務中心上網CHECK-IN埋,點知個ETICKET NO唔知點解佢轉左少少,變左SEARCH唔到,咁唯有PRINT番張E-TICKET出黎算LA,點知個PRINTER有問題,好LA,佢俾我地轉一部PRINT到既既機,但係個部機開唔到PDF,真係激死,到最後終於攪好,盛惠RMB20,跟住我地再CHECK-OUT埋

CHECK-OUT完,拎埋行李,我地就去呢個旅程最後一站,青島啤酒博物館,HAHA,入面好好玩呀,D野好得意,D啤酒又好好味喎,我好鍾意呀,原本可以再留耐D,但係我地驚去機場塞車,當我地一睇錶,HAHA,原來時間無多,冇時間俾我地係條啤酒街影多D相LU

跟住我地打的去機場,呢程好快,半個鐘到就到LA,我地係機場影左D相,食左個KFC午餐就走LA

我地今日既行程係
天主教堂-棧橋王子飯店-青島啤酒博物館-青島流國際機場-香港機場

今日2人使費如下

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?