星期一, 10月 26, 2009

 

東京+輕井澤之旅DAY4

今日BOOK左0926長野新幹線係上野站上車去輕井澤,去到輕井澤已經係1032,WAH,真係好涼
拖住件行李行去酒店,擺低就去搭巴士
我原本唸住去淺間山/白系之淹,但係見到巴士班次就決定放棄,唸住搭車去舊輕井澤,但係有排等
見到有架美術館觀光既循環巴士,唸住係循環巴士,實冇死LA,其他巴士又未有車,HAHA,點知佢去D景點我冇咩興趣,最後我覺得唔係好對路,決定係中輕井澤個站落車,成660YEN車費,好貴呀。

係車站問左INFORMATION CENTRE點去輕井澤高原教會,佢話要行30MIN,HAHA,OK LA,跟住佢既指示沿住大路行,行到7-11個位就轉上山,行行下終於到石之教會,WAH,好正,好好FEEL,不過剛剛有D儀式進行緊,唯有轉頭先入去LA,揾左高原教會先,原來都係附近呀,又係好正,行下影下相,再去石之教會入面,入面好浪漫,好靚AH,好自然,不過唔可以影相,如果可以起度結婚就好(發緊夢)
去完就行番去中輕井澤車站到,原本唸住行去舊輕井澤,但係太TIRED,所以最後都決定等下一架巴士

去到舊輕井澤就去左森之美術館(視覺美術館),入場費1500YEN,我有100YEN COUPON,結果入場俾1400YEN就OK,仲包埋件CHEESECAKE,抵呀。入面D相好攪笑,好立體,你係唔同角度睇會睇到唔同既野,仲有D位可以俾你溶入張畫當中,我仲有個GUIDE全程教點睇個MUSUEM

食完CHEESECAKE就去左聖保羅教會,呢個都OK既,有少少FEEL LA,唔夠石之教會咁正
去完就去雲湯池,問左婆婆點樣去,佢好好人,佢仲親自帶我行到個條路口到

行行下有D腳痛,唔知係咪呢幾日行得太多
行左幾個字終於到雲湯池,WAH,好正呀,D紅葉真係好靚,神既創造真係好奇妙,好有秩序呀

去完雲湯池就行番去舊輕井澤既銀座購物街,開始入夜,開始好凍,得9-10度到
唸住買埋D手信,食埋DINNER就走,睇下D果JAM,但係又唔知邊間好,最後買左隻沢屋果JAM,好似幾好味咁,買完已經6點,個天已經黑晒,D舖頭都陸續CLOSED LA。
又唔想等巴士,最後行番去新輕井澤到(輕井澤駅對出),去左間高美亭食左滑蛋豬扒飯,食完7點番酒店,其實想唔番酒店都唔得,太凍,D舖頭仲要CLOSED晒
番到酒店又好焗,唸住開冷氣,點知係暖氣,仲要係中央控制,開左仲焗,最後決定開WINDOW先好D,即刻涼番晒,不過出面真係好凍,冇唸過咁凍都會開WINDOW訓覺

Comments: 發佈留言

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?